maandag 19 april 2010

Social Bookmarking

Even met betrekking tot het 23Dingen-traject wat dingen inhalen. Om te beginnen 'social bookmarking'.
Nog steeds ben ik een hardnekkig gebruiker van de aloude favorieten of 'bookmarks' binnen de browser. Een van die favorieten is Delicious. Daar heb ik in de loop van de afgelopen jaren diverse links toegevoegd. Zie daarvoor deze pagina. Enkele van de favorieten zijn publiek te zien, het merendeel heb ik echter via de import-optie vanuit mijn eigen map van favorieten toegevoegd. Deze heb ik standaard op niet-publiek staan. Het zijn hoop ik geen compromiterende links, maar je kunt bij al die honderden niet weten :).
Ik maak overigens ook gebruik van een andere site: namelijk Diigo (waarin het vroegere Furl is opgegaan). Naast het opslaan van favorieten biedt deze ook nog de optie om te bloggen, maar daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten